Naast TOPdesk, heb ik ook jarenlange proces ervaring binnen incident en change management en Configuratie beheer.
In combinatie van TOPdesk expertise en proceskennis, kan ik van onschatbare waarde zijn.
Bijvoorbeeld voor het inrichten van één van deze processen.
Op die manier bent u en uw team in staat om op een goede doordachte wijze de processen in te regelen.
Vaak wordt er tijdens een inrichting van TOPdesk, data geïmporteerd uit een eerdere service management tool.
Met de gedachten dat je hiermee zo snel en goed mogelijk de processen kun implementeren.
Maar niets is minder waar, vaak komt een organisatie er achter dat zo’n keuze helemaal niet De beste keuze is geweest.
Om dit later aan te passen, moet je zorgvuldig te werk gaan om geen historie verloren te laten gaan en je de processen op de juiste manier in TOPdesk kunt laten werken voor u.
Wilt u meer informatie of een offerte?
Dat kunt u opvragen door een verzoek in te dienen via mijn contactformulier of stuur een verzoek naar info@verkerk-webdesign.nl.